Zepsuty bankomat


Chyba każda osoba regularnie wypłacająca pieniądze przynajmniej raz natrafiła na zepsuty bankomat. Każda też musiała poradzić sobie z ogromnym stresem, jakiego doświadczyła odkrywając, że urządzenie poinformowało o dokonaniu transakcji, a jednocześnie nie wypłaciło pieniędzy. Na szczęście, awaria bankomatu już od dawna nie jest powodem do niepokoju, a niewypłacone pieniądze wcale nie przepadają.

Choć sytuacja taka zdarza się niezwykle rzadko, należy być na nią przygotowanym. Przede wszystkim, nie powinniśmy wpadać wówczas w panikę, choć rzeczywiście, wymagana będzie od nas dość energiczna reakcja. Przyczyn awarii bankomatu może być wiele, a jedną z nich może być i nasze „zagapienie się”. Bez względu na okoliczności powinniśmy jednak zdecydować się na złożenie reklamacji w banku, w którym posiadamy konto nawet, jeśli zepsuty bankomat należał do jego konkurenta. Reklamacja powinna informować zarówno o danych posiadacza rachunku, jak i o samym zdarzeniu, warto więc podać zarówno dokładną datę, jak i opis sytuacji, w której nie otrzymaliśmy pieniędzy.